۱۳۹۲/۹/۱۶

من وکیلم !!!

دور از تعدادِ محدودی از وکیل صاحبانِ وطنپرست و با وجدان و یا کسانی که اسم شان وکیل است.


من وکیل ام !!!؟؟؟

من وکیلم ، چوکی خود را حفاظت میکنم 
از برای حفظ آن صد ها جنایت میکنم

دیگران هر چه که گویند افترا است و دروغ
بشنوید خود قصۀ خود را حکایت میکنم

این شعار من بود، سوگند من ، ایمان من:
که ای مقام و پول جانم را فدایت میکنم

هیچ کس از من نمیپرسد چرا و چند و چون
زانکه استیضاح نموده و شکایت میکنم

صادر و وارد نمایم یا که قاچاق شراب
بهر پاسخ یکه و تنها کفایت میکنم

گفتمش گر میکنی امضأ ، وزیر مالیه را
دالر و یورو روان من از برایت میکنم

زین همه افشأ گری ها شاد مباش ای هموطن
قصه کوتاه چاره اش را در قفایت میکنم

نی به فکر میهنم و نی به فکر مردمش
من وکیل دیگرانم ، خوب وکالت میکنم

تا بیاید نوبت پیشرفت و دانش در وطن
شیشته بیخار پشتیبانی از جهالت میکنم

ای زنان از ما نرنجید زن ستیزیست کار ما
من نه تائید قانون محو خشونت میکنم

گرمی اندوه و غم گر اندکی سرد میشود
آتش جنگ و ستیز را پر حرارت میکنم

گفت «محمود» پیشه کن ای هموطن صبر و شکیب
میرسد روزی و دفع این شرارت میکنم

سلطان محمود غیاثی
جمعه، 2013/05/24




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر