۱۳۹۲/۹/۲۰

حفاظت بوت ها


چند وقت پیش برای اهدای خون برای همسر یک دوست ایرانی مان به یکی از شفاخانه های دهلی رفته بودم در روی دروازه ورودی بانک خون شفاخانه کاغذی را سرش کرده بودند که ترجمۀ آنرا برایتان تقدیم میکنم:
» لطفاً بوت های تان را کشیده داخل بانک خون شوید. هر کس مسئولیت حفاظت بوت های خود را دارد و ادارۀ شفاخانه در صورت گم شدن بوت های تان، مسئولیت ندارد.«
در همین اثنا یک شخص چپن سفید از داخل بانک خون بیرون برآمد و من کاغذ را برایش نشان دادم و از ایشان در مورد سوال کردم که حالی من پیش بوتم باشم و یا داخل برای اهدای خون بروم؟ همه کسانی که در آنجا انتظار نوبت خود را میکشیدند به شمول این شخص که تصادفاً آمر عمومی بانک خون بود بسیار خندیدند و گفتند که ما تازه متوجه این مسئله شدیم و کاغذ را کنده برای تجدید نوشتار فرستاد و یک محافظ را برای بوت های مردم مؤظف ساخت که خاطر همه از بابت بوت هایشان جمع شد.
 سلطان محمود غیاثی 2010 دهلی جدید ... هندوستان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر